Jumaat, November 07, 2008

Salam perkenalan

Assalamualaikum,

PAS DUN Semenyih melakarkan satu lagi sejarah dengan wujudnya blog bagi PAS DUN Semenyih.

Blog ini diwujudkan untuk memaklumkan tentang aktiviti-aktiviti dan berita-berita yang berlaku didalam negara Malaysia khususnya di DUN Semenyih ini.

Untuk makluman DUN Semenyih ini terletak didalam kawansan Parlimen Hulu Langat, Selangor. Pengundi yang berdaftar dengan SPR didalam DUN ini adalah seramai 28,203.

Walaupun semasa PRU12 yang lalu DUN ini telah dimenangi oleh UMNO/BN dengan majoriti 1140 mengatasi undi PR/PKR tetapi pimpinan serta ahli-ahli PAS serta Pakatan Rakyat di DUN ini terus bersemangat untuk bekerja bagi memastikan pada PRU akan datang dimenangi oleh Pakatan Rakyat dan seterusnya mengekalkan kemenangan Pakatan Rakyat didalam negeri Selangor ini.

Pejabat Pentadbiran PAS DUN Semenyih ini terletak di No. 34-2, Jalan 5/12, Bandar Rinching (Seksyen 5), 43500 Semenyih, Selangor.

PAS DUN Semenyih ini atau lebih dikenali sebagai Majlis Tindakan DUN (MTD) Semenyih yang dipimpin oleh Sdr. Samsol B. Bahari selaku Pengarah dengan dibantu oleh beberapa ahlijawatankuasa yang terdiri dari ustaz, pemuda, muslimat, professional serta petugas-petugas `hard-core' akan melaksanakan amanah yang diberikan oleh PAS Kawasan Hulu Langat bagi memastikan kemenangan di DUN ini khususnya kemenangan Islam tertegak dibumi Semenyih ini. Insyaallah.

Kami berharap dengan wujudnya blog ini, kami amat berbesar hati jikalau ada sebarang cadangan untuk PAS DUN Semenyih atau artikel untuk dimuatkan didalam blog ini boleh dihantar ke email kami iaitu passemenyih@yahoo.com

Sebarang cadangan, komen atau apa-apa yang berkaitan kami dahului dengan ucapan ribuan terimakasih.

Sekian, salam perkenalan.

"USAHA HAK KITA, KEJAYAAN HAK ALLAH"

Tiada ulasan: